Saturday, July 4, 2009

hari terakhir percutianku.....

assalamualaikum dan salam sejahtera...
mesti ada yang bengang dengan daku nie yang tak reti-reti meng'update' blog....
walaupun sentiasa online di skype,ym n gtalk, tapi tak rasa nak update lagi blog ni...
sepanjang cuti kalau update pun just untuk jawab tag....
tak banyak yang nak diceritakan....
yang boleh diceritakan ialah aku pergi ke kolam air panas,air panas....
best sangat-sangat....
nanti ada masa aku akan uploadkan gambar k....
malam semakin malap...
semua lampu dah ditutup tapi aku ada depan lappy nie...
napa eik.....
huhuhu....
aku kembali ke UMP untuk stage pertama pada 31 mei lepas....
siapkan kerja-kerja untuk Symbion...
tak pernah aku rasa tertekan pergi ke HEPA sebelum ni...
tapi lepas ni memang tertekan lah....
huhuhuhu....
lepas setel balik...
sempat rest 2 minggu lebih saja...
ada gak lah peristiwa yang menyakitkan hati berlaku....
menyedihkan....
huhuhuhu....
tapi kemuncak cuti ialah keluar bersama my schoolmates....
lama tak jumpa masih lagi suka mengenakan orang...
mereka ni memang r my friend...
terutama yang seorang ni yang kuat meng'curse' orang ni...
aku duduk dekat UMP ni jarang jumpa perkataan-perkataan 'curse' nie...
balik melaka melambak beb....
huhuhu....
dan kerja aku masa cuti duduk di depan lappy sambil mencari 'variety show' yang ada super junior...
kegilaan aku kat boyband nie bermula masa aku tengok "Expolaration of Human Body".....
kalau korang nak tengok search kat youtube k....
roomateku fathiyyah yang bagi....
bila tengok, dah kenal setiap ahli dia....
13 orang tu....
dan terus tersuka perangai diorang....
hahahaha...
tapi dari semester lepas aku suka dengan kumpulan ni...
disebabkan lagu sorry,sorry yang membuatkan orang nak menari....
syiok...
okalah, that's it for today....
Ja Na.....

~life is your own, dont make it others~
ana_anasha

No comments: