Wednesday, October 7, 2009

berexpo dan berkonvo

assalamualaikum dan salam sejahtera....
agak terlewat juga menulis post ni....
tapi tak apalah.....
sepanjang khamis,jumaat, sabtu dan ahad aku rajin ke expoconvo'09 kat taman teknologi UMp....
hari khamis aku merayau ke sana buat pertama kalinya sebab lab dekat dengan tapak expo....
jadi after lab aku pergi merayau r....
lama gak....
hari jumaat aku pergi dengan roommatku berjalan-jalan....
gambar-gambar yang rajin ditangkap...
enjoy.....

gelang yang dibeli....tapi manik dia dah terputus.....pengajarannya; jangan pakai 2 gelang tangan di tangan yang sama....

buku program konvokesyen ke-4 UMP.....sedih nama abang aku tak ada.....

kereta produa yang join produa eco-challange...dekat pameran karnival akedemik....

dengan roomateku,tiyah di depan canseleri barunye air terjun.....

pandangan tepi....

pandangan sisi....(ramai betul orang yang nak bergambar kat sini pada hari kejadian....)

penuh dengan konsentrasi minah ni main congkak....

saya memang tak puas hati dengan anda....cukup serius main congkak dekat expoconvo....

khas untuk budak yang agak sengal....hihihihihi.....

my 2 orang senior yang baru berkonvo......

tahniah buat semua yang dah berkonvo dan dah membuang title pelajar....
kepada senior yang ku tak jumpa pada hari kejadian; tahniah....
Ja Na...

final words
*sesungguhnya aku kesian melihat kawan-kawanku yang penat dengan expoconvo; dengan tak tidurnya, dengan berlari dari kelas ke tapak expo......
*seronok berjumpa dengan senior-senior aku semula sebab lepas ni tak tahu dapat jumpa lagi ke tak....
*tak sabar rasanya nak berkonvo seperti mereka....erm bilakah...
*bengang dengan EAC, terpaksa LI di semester 7...huhuhuhuhuhu
*aku tak sangka seorang kawanku bersikap ditaktor dan tak pedulikan orang lain...

~kita selalu merasakan diri kita betul; tapi betulkah tindakan kita disisi Yang Satu...renung-renungkanlah~
ana_anasha

No comments: