Tuesday, February 9, 2010

Menconteng di blog....

assalamualaikum dan salam sejahtera....
akhirnya berakhirnya test 1....
dan hari ni adalah hari ke-9 aku dan laptop baru aku yang bernama Comppy @ Hyuk bersama-sama.....
bestnye...
tapi tak sangka masa-masa 3rd year nie banyak laptop sedang buat hal...
kepada kawan-kawan 3rd year sila berhati-hati k...
dan yang lagi happynye....
aku nak balik dah....
bertambah ke'epi'an ku....
ahaks....
sebab rindu nak buat 'cartalking' dengan aniesh...
banyak benda nak diceritakan...
hihihihi.......
tapi sekarang mood aku mood gila sikit sebab banyak benda yang tak setel lagi such as PSM dengan Li thingy....
tapi setelkan satu,satu nescaya akan berjaya....
hwaiting ana....
sedih tak ada adobe...
tak boleh menggila agi...
tapi just enjoy gambar-gambar nie...
chaus..
Ja.....

saranghae...eunhyuk oppa.....


all about him....cute....



just me and my rummate....menggila tatkala petang

learning how to write 'eunhyuk' in hangul

conteng-conteng
~aku harap rumours tu tak betul....kalau betul, salah lah sangkaan aku terhadap beliau sebelum ni~
~bersawang blog ni setelah masuk tahun baru~
~banyak berita mengejutkan ku baca....semakin hampir.......~
~hati dicuit???....entah r.....~
~countdown lagi berapa minggu tinggal kat UMP...LI short sem menjadikan ku semakin panas hati sebab kena tambah lagi masa duduk UMP~
~rindu my kittens~
~seronok layan lagu heartbeat-2pm....my hubby favorite dongsaeng (not from sm group); chansung~

~pretend to be okay....but it definitely not OK~
ana_anasha


No comments: