Sunday, January 31, 2010

akhirnye.....

assalamualaikum dan salam sejahtera....
bergembira hati ini tatkala sudah mendapat laptop baru....
berbekalkan duit yang dibagi oleh ayah sebanyak RM1500 dan ditambah dengan duit sendiri sedikit, berjaya aku mendapatkan sebuah laptop baru....
Compaq Presario CQ40....
setakat nie berpuas hati....
dan telah menamakan beliau dengan nama comppy....
sengal kan aku....
aku suke sebab waranti die 3tahun dan dapat banyak gak gift tadi....
apa-apahal pun...
aku berharap aku bahagia bersama commpy seperti mana aku bahagia bersama lappy....
apa-apahal pun jasa lappy tetap dikenang....
yuhu....
lastly, thanx to jijah,zuu n sya yang sudi menemaniku membeli comppy....
jasamu dikenang....
tak lupa gak buat Iz yang menyewakan kereta dia....
maceh....
love you guys....
Ja Na...

*sekadar untuk berbicara
~dah lepas dah PRK UMP nie, apa yang aku boleh simpulkan adalah;
politik boleh diumpamakan seperti assignment, assignment adalah satu benda yang baik tapi kalau kita asyik tangguh je, die akan jadi bebanan pada kita dan akan menyusahkan kita....
politik adalah satu yang baik tapi kalau kita layan dia buruk mesti akan jadi buruk, ye tak.....
oklah apa-apa pun tahniah pada yang menang, semoga anda kuat memperjuangkan hak student dan yang kalah it's okay, banyak lagi peluang menanti anda....
all together..
Hwaiting

conteng-conteng
~even though my heart is ache, i try to smile again...~
~like someone who make people smile~
~like someone who has no pain~
~i queitly cry behind you today~
*kang daesung; trying to smile

No comments: