Saturday, February 7, 2009

kena tag..

assalamualaikum dan salam sejahtera


1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah ditag
yang mengetagku ialah nurul junior ku aka kwn idah kat mrsm dulu.tp sowi lama dah xreply pon tag nurul.

fakta /hobby ak

1. aku memang minat giler sama itu Harry Potter series.baru je habis baca buku finale.

harry potter and deathly hollow

2. aku juga minat betul ambil gambar candid.ni antara koleksi-koleksi gambar yang diambil (sori kepada korang yang gambarnya telah diambil secara candid )


kelas prob n stat masa take 5



kelas industrial biotech b4 lecturer masuk


kafe masa tengah sibuk pukul 12tgh hari


gambar apakah ini????
3. aku jenis yang suka buat timing r.contoh: pukul 11 aku kena bangun buat kerja,esok aku kena basuh baju dan etc

4. aku jenis yang segan dengan orang tapi biasanya orang yang tegur dulu dan bila dah tegur menegur jadi rapat

5. sebenarnya dekat sekolah dulu saya bukanlah jenis yang aktif kira jadi nerdies je tapi sekarang dah rajin involve dengan aktiviti di UMP

6. pencapaian paling membanggakan untuk diri sendiri ialah boleh lak aku bertanding untuk MPP pulak.memang agak bangga lah cuz benda tu tak pernah terbayang

7.perangai aku yang agak baik ni menyebabkan aku senang dipergunakan oleh orang-orang tertentu.biarlah apa dia nak buat hanya Tuhan je yang dapat balas.

8. sangat menyayangi laptop ku dan laptop adalah menda paling penting kat U nie yang ke-2 hset tapi bila kat rumah 2,2 benda ni jarang nak pegang.kenapa ye

9. aku amat miss zaman persekolahan terutama form 5 rindu bangat sama mereka-mereka yang ex-5Alfa dan cikgu-cikgu

10.aku jenis perempuan yang tak reti nak bersolek dan melawa.belum sampai seru lagi

nak tag saper2 jelah.satu lagi fakta tentang aku.memang tak suka menyusahkan orang.kalau nak menyusahkan diri anda dipersilakn balas tag di atas.

~i want to discover myself before others discover from me~
ana_anasha

2 comments:

Fatiehah said...

u are tagged for the 2nd tyme by NURUL FATIEHAH ADNAN...
hehe...

anashahira said...

ala la la...budak nie ske sgt mengetag orang....