Wednesday, February 18, 2009

minggu2 yang memenatkan

assalamualaikum dan salam sejahtera...
setelah bersusah-payah selama seminggu yang kepenatan...
apa yang membuatkan blog ni tak diupdate kepenatan ni berlaku...
ni gara-gara seorang kawan yang sangat memeningkan kepala...
sepanjang minggu nie aku sangat2lah sibuk dengan kerja2 berbangkit seperti assignment mass dan heat transfer ditambah pula dengan lab microb aku dan test prob n stat pada selasanya...
kepenatan memang terjelas di raut wajahku...
hihihihihi
kisah ni bermula pada pukul 9.00 malam...

aku merileks kan diri sambil menonton cerita Gokusen kat laptop...
dan habis satu episod aku pun terus bekerja keras siapkan mass...
nasib baik berjaya siapkan...
then berniat nak stay-up malam tue cuz nk siapkan 2 lagi tugasan nie...
tapi take 5 dulu...
siap buat air nescafe lagi
sambung tengok Gokusen...
tiba2 datang satu skype yang menyuruh aku wakil CHEST untuk debat piala NC...
terkejut + bengang gak masa tue..
tapi setuju jelah...
sebab kawan2 punya pasal kan...
lagipun takkan aku nak memalukan CHEST kot..
dan penjelasan panjang lebar daripada presiden CHEST iaitu Irwan Syah melembutkan sikit hati nak pergi berdebat..
tapi niat biar kalah awal....
teruk betul....
lepas tue tidur tapi tak berapa lena lah dah meneguk nescafe nye pasal....
adui ai...
tapi teruskan tidur walaupun macam tidur2 ayam...

to be continued in next post...

No comments: