Tuesday, May 5, 2009

award dari fadzrulhisyam

assalamualaikum dan salam sejahtera....
setelah sekian lama tak update blog kali ini berjaya mengupdate juga...
kerana kelemahan PC yang agak slow macam kura-kura....



1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda.

2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.

Saudara Mohd Fadzrulhisyam
1. berkenalan masa debat naib canselor yang lalu.team beliau team pertama yang team aku lawan dan disebabkan itu agaknya beliau rajin berdebat dengan aku...
2. beliau bloggers yang agak aktif.personally aku suka stail beliau menulis
3. beliau muda dari aku tepat 8 bulan
4. kawan sekelas roomateku nye kawan lama kat mrsm
5. kalau berYM atau berskype dengan dia mesti akan ada isu berbangkit...huhuhuhu...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

1. statusku single and not available (maksudnya bukan aku dah ada someone cuma aku tak bersedia dan tak mahu ada apa-apa hubungan dengan orang...
2. aku kadang-kadang mempunyai gerak hati yang kuat...
aku kadang-kadang boleh tafsirkan apa yang difikirkan dan aku dapat merasa perasaan sesorang tu kalau dia marah...
3. trauma menaiki motor disebabkan peristiwa jatuh motorku...
4. aku jenis tak suka bergantung pada orang tapi orang suka bergantung pada orang lain...
   perangai aku ni menyebabkan orang tak percaya aku anak bongsu...
5. hobiku membaca buku,tengok cerita (sekarang ni duduk rumah aku selalu bukak discovery channel tengok mythbuster),surf-ing (kadang-kadang tak ada tujuan sangat),bermain dengan binatang berkaki 4 dan berbunyi meow (sekarang ada lebih kurang 20 ekor spesis ni kat rumah)
6. aku jenis yang suka beralah dengan orang.... (kadang-kadang sikap aku ni membuatkan aku dipijak-pijak dengan sesuka hati)
7. best friend aku adalah orang yang aku kenali sejak darjah 2...
kami sekelas dari darjah dua sampai form5 cuma aku tak rapat dengan beliau ketika sekolah rendah...
8. aku akan burst kalau sesorang tu buat aku sakit hati tapi ianya tak pernah berlarutan sebab marahku sementara saja...
9. aku jenis yang tak begitu menjaga penampilan,selalunya roomateku idah selalu tegur tapi disebabkan dah biasa dan masih tak reti menjadi "perempuan"....
10. aku suka menulis dari kecil lagi.dan paling best SPm karangan BM aku tak pernah tak dapat 80% dan karangan BI aku masa MUET je karangan BI aku sepanjang 4 muka surat...

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka
argh,benci betul r....
tak apa aku skip benda alah ni...
kalau aku ada hati aku tag r siapa-siapa...
dan sesiapa yang tak tau nak tulis post apa anda dialu-alukan mengambil award ni...

Ja Na....

~personaliti semua insan berbeza,jadilah terimalah semua orang seadanya~
ana_anasha

No comments: