Thursday, August 20, 2009

birthday yang sangat best......

assalamualaikum dan salam sejahtera...
pertama-tama kalinya aku nak cakap:-
terima kasih,thank you,xie xie,arigatou, kamsamida kepada mereka-mereka yang telah mengwish birthday aku yang ke-21 ni especially my skoolmates, my roomates, my coursemates dan UMPians....
kalau ikut umur korea, aku dah 22 tau....

nie my birthday wish list:-

1. sealing my heart until someone unseal it for me
2. become more matured
3. improve my split second decision
4. being a good student
5. being a good daughter
6. become hardworking person
7. become a good friend
8. graduate with flying colours
9. work at a good place
10. going to Suju concert
11. going to Korea
12. meet Suju in personal
13. always update my blog (En Zaki selalu nak aku update blog)
14.not burn the midnight oil lagi (anasha sem2 tahun2 datang r....fuh3)
15.stayup for working assignment or study not watching movie....

rasanya ni je kowt.....
yang ke 10 sampai 12 tu, siapa yang agak-agak kaya tolonglah menjayakan impianku itu...
huhuhuhu
after this, aku harap kehidupan aku tak kelam kabut lagi....
yoish....
Ja Na

*dalam pada aku sambut birthday dengan bergembira dengan roommate dan classmates ku yang tak berhenti-henti wish birthday ada orang sedang berduka....harap dia tabah menghadapi dugaan...aku di sini akan sentiasa support anda*

~tatkala kita bergembira ada yang sedang berduka,jadi janganlah terlalu gembira menyambut sesuatu~
ana_anasha

additional information.....
kawan-kawan yang wish :-
1. Long (my friend kat SMKIS)
2. Rini Rosli (my friend kat SMKIS gak)
3.Aisyah (roomate Mazia)
4. Mazia (classmate merangkap close friend kat UMP nie)
5. Iz (my classmate)
6. ecah (coursemate)
7. ain (classmates and studymates)
8. farisha (coursemate)
9. Sha (classmates)
10. idah (roomates)
11. yana (roommates)
12.tiyah (roommates)
13. coursematesku (diorang wish masa dalam kelas so malas nak taip nama satu,satu)
14. my mother yang tersayang
15. abang-abangku
16. en razhan (JPku,anak dia sama birthday dengan aku)
17. adib (MPP UMP pesan wish kat orang)
18. intan (kawan matrix die wish kat facebook)
19. izzah (MPP UMP wish kat facebook)
20. pavi (skoolmates, wish kat facebook gak)
21. my bff aniesh sengal (nak kenakan aku,aish)

kepada nama yang tak disenarai,bukan maksudku taknak senarai nama anda tapi tak larat nak mengingat sorang-sorang yang wish....
anyway tahun ni birthday paling best sebab ramai wish especially my coursemates 3BKB.....
love u guys r.....
walaupun tanpa kek atau hadiah, wish daripada korang amat berharga buat aku....
everyone Saranghae.....

No comments: