Tuesday, August 18, 2009

Random writing part 2


assalamualaikum dan salam sejahtera....
ni random writing part2....
ditulis pada 19/08/09 pada pukul 12.44am.....
tinggal lebih kurang 24jam aku akan meninggalkan usia 20 dan beranjak ke usia 21......
disebabkan banyak sangat depression saat-saat akhir sebelum aku mengajak ke usia yang lebih tua yang mana mak aku dah dapat 2 anak dah masa umur ni.....
huhuhuu....
just nak say terima kasih,thanks,xie xie,kamsamida,arigatou pada mereka:-

  • my BFF si Aniesh ni cuz sudi dengar masalah aku ketika aku berada dalam kekusutan
  • to syam yang sanggup menjadi pendengar dan pemberi nasihat yang baik walaupun beliau lagi muda dari aku, aku anggap beliau my big bro pulak (hihihi...jangan marah yerk)
  • Nad yang tetap support aku
  • cik mazi yang sentiasa pasang telinga dengar masalah dan problem aku
  • orang-orang surrounding aku yang membantu aku tersenyum walaupun emosi aku terganggu
  • dan semua sekali
  • termasuk my lovely lappy yang sentiasa memberi perkhidmatan kelas 1 kat aku walaupun ramai yang mengkomplen cara aku menjaga my lappy nie....at least tenet pada lappy aku sentiasa ada....dapat follow twitter hyukjae.....
one of the reason why i become a little bit calm....

  • apa-apa yang pun aku tetap sayang korang meskipun korang dah ada insan tersayang....kikikiki....
Ja Na.....

~setiap hari daku memandang ke arah langit memikirkan apa yang bakal kutempuhi setiap saat selepas ini~
ana_anasha

No comments: