Friday, August 14, 2009

tag kat fb lagi....

assalamualaikum dan salam sejahtera.....
aduis kena tag lagi...
tak apalah sekurang-kurangnye ter'update' juga blog yang dah berusia setahun ni......
hihihihiihi....
jom layan tag nie......

soal dan jawab
Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :
ad ker??hihihihihi

2. Saya sedang mendengar :
eunhyukkie songs-one love-part memula "i thought it was gonna be okay but i miss u more and more and i'm still waiting for you"....so sweet.....

3. Mungkin saya patut:
jadi lebih rajin studi lagi...asyik menatap muka eunhyuk je tiap-tiap hari.....

4. Saya suka :
kalau dapat jumpa eunhyukkie

5.Sahabat-sahabat baik saya :
saya lagi baik dari sahabat baik saya...so mcm ner 2....hihihihihi.....main2 je....semua yang baik dengan saya adalah sahabat baik saya...ngeh3....

6.Saya tak paham :
apasal beliau melayan saya begini....kalau daku buat salah cakap face 2 face r.....huhuhuhu.....

7.Saya kehilangan :
kesihatan yang baik.....asek batuk jek......pastu kepala macam nak pecah jek.....

8.Ramai yang berkata :
tak yah layan dia tue....buat bodoh jek....masalahnye boleh ker aku buat macam tue....aduis....

9.Makna nama saya :
saya, yang masyur...bunyi macam aku gle glamor lak.....

10.Cinta itu adalah :
unwritten....sukar difahami tapi amat diingini....unpredictable.....

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
membaca blog saya....hihihihihi......

12.Saya akan cuba :
pergi ke korea bertemu eunhyuk...yoish.....dan tak menjebakkan diri dalam masalah lagi.....insaf2....dah taknak ganggu hidup orang.....

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
infiniti......

14.Telefon bimbit saya :
masuk air hari tue dan telah menyebabkan rm140 hilang sebegitu saja.....huhuhuhuhu.....

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tengok jam handphone....kalau awal lagi mari sambung tidur...kalau dah terlewat terus terjun dari katil tanpa pikir apa-apa (kemalangan selalu terjadi apabila ini berlaku)

16.Saya paling meluat apabila :
orang yang cepat merajuk dan taknak berterus terang....aduis.....

17.Pesta/Parti adalah :
tempat yang daku tak suka pergi.....ramai orang menyebabkan kepalaku pening......

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
my kittens....banyak sangat susah nak pilih....kalau manusia paling comei ialah hyukkie.....

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa sekolah menengah dulu....walaupun peperiksaan nak dekat tapi enjoy life but sekarang peperiksaan jauh g tapi life dah terumbang ambing...

20.Hari ini :
saya tak pergi ToT Raksi sebab ada kelas and badan rasa tak best r.....

21.Malam ini saya akan :
stay-up....mari jadi budak baik....test semakin tiba......

22.Esok pula saya akan :
study bioreactor sebab isnin ada test......

23.Saya betul-betul ingin :
nak buat bungee jump dan nak panjat gunung n jerit puas2 ati.....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
apasal muka macam tak ada mood je nie.....

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
tempat aku menemani kawan2 or my big sis...im not shoppaholic or suka pergi game arked....

26.Makanan Barat atau Jepun :
tak pernah rasa makanan Jepun lagi...tapi coming soon akan ku try.....

27.Bilik yang terang atau gelap:
gelap untuk berasa tenang aka tidur r tue.....

28.Makanan segera adalah :
makanan pilihan utama kalau keluar ke kuantan......

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
dont make other people life miserable just because of one tiny problem.....please b matured....

30.Siapa yang anda mahu Tag?
tak mahu....bengang tak kamu aniesh.....

Ja Na
mood:-

No comments: