Sunday, January 24, 2010

hanya sekadar berbicara

assalamualaikum dan salam sejahtera...
akhirnya tiba musim durian....
alamak silap lak....
tibanya musim pilihan raya umum kampus.....
dah lebih setahun dah selepas aku terjebak dalam PRK kat UMP nie....
banyak kenangan juga....
walaupun tak menang tapi ada bestnye....
dan tahun ini....
walaupun aku tak bertanding....
tapi aku membantu si mamat ini:-
nama diberi, Mohd Fadzrul Hisyam...
aaah....
korang baca sendiri lah poster kat bawah nie....

Undillah beliau sekiranya anda rasa beliau layak....
nak tahu beliau layak or tidak, datang ke manifesto beliau....
sebab bagi aku dia memang layak berdasarkan pengenalan aku dengan dia hampir setahun ini....
janganlah tutup mata main undi je...
nanti kalau orang yang dipilih bermasalah takkan korang nak salahkan diorang...
sebaliknya salahkan diri korang....
for more information go to
http://www.bicarasipemikir.blogspot.com/
Ja

*cis dah 3 hari tanpa lappy, otak jadi jem stawberry dah nie
*kerja PCI tidak berjaya dibuat lagi....
*kepala kusut, hampir terputus tanpamu lappy....
*erm...harapanku moga lappy kembali kepada aku.....
*macam lagu heartbeat lak aku dengan lappy cuma lappy aku tahu lappy akan kembali
*masih tak mendengar khabar berita dari orang kedai yang membetulkan lappy ku.....

~dont be so childish because someday all people will know what you up to, dont think that you're save forever for your childish play~
ana_anasha

No comments: