Thursday, January 14, 2010

my "chin-han chin-gu"

assalamualaikum dan salam sejahtera....
maaf sebab lama tak 'update' blog...
sebabnya tak ada event yang menarik untuk dikongsi bersama....
post nie ditulis disebabkan 'incident' semalam....
maksud incident ialah penyebab kepada accident....
alamak silap-silap....
termasuk bab OSH lak....
diam tak diam dah 14 tahun aku kenal dengan minah sorang nie....
dialah my "ka-jang chin-han chin-gu" (가장 친한 친구)....
maksudnya dalam BM ialah kawan baik.....
selama 14 tahun kenal rasanya tak pernah lagi bergaduh or bermasam muka....
plus kalau aku nak keluar rumah dengan kawan-kawan, parents aku tak kisah kalau dia yang drive kereta....
biasanya birthday masing-masing akan diingati dan tak lupa beli present...
tapi tahun lepas masing-masing sibuk....
so tak dapat nak buat pape....
fakta yang kelakar.....
sepanjang sekolah rendah aku langsung tak ingat sebarang memori dengan minah ni.....
walaupun satu kelas....
biasalah masing-masing ada "geng bas sekolah" sendiri.....
masuk sekolah menengah aku alami "rebellion phase"....
yang mana aku memberontak taknak duduk kat asrama disebabkan rumah setakat 5km je dari sekolah....
membazir....
ahaks,sebenarnya ada kisah lain,tapi biarkan ia lepas....
barang lalu tak baik dikenang....
masa tu ler jadi kamcing dengan minah ni.....
kitaorang kerap berkongsi stress dan kebengangan....
selalu gak buat "car meeting"....
masa raya tahun lepas....
dalam kereta berdua jek....
so banyaklah bahan-bahan yang nak diceritakan....
lepas keluar kereta...
buat-buat tak ada apa-apa....
ahaks....
apa-apahal pun....
kamu memang sahabat saya yang baik....
apa-apahal pun u know that i always right besides U....
jangan asyik stress je...
studi itu penting....
Ja Na....
just sharing my artwork....
gatal tangan sebab lama tak main photoshope.....

daku dan minah tue..

conteng-conteng
*kepada korang yang ada kawan baik tue,silalah hargai beliau sebab ada kes sebab pakwe/makwe sanggup tinggalkan kawan baik, lepas tue bila pakwe/makwe diaorang lari cari balik kawan baik....ish2...
*aku tetap dengan prinsip aku kawan dulu sebelum kekasih.prinsip hanya akan berubah after kawin.....
*jadi kaunselor kepada minah ni semalam...
*aku tak sangka aku ada kawan yang tak pernah lost contact selama 14tahun
*cuti semester lepas langsung tak jumpa dia dengan budak-budak sengal yang lain, last jumpa masa cuti raya kalau tak silap...
*bermulanya Projek Sarjana Muda minggu depan dan berita buruk; status LI masih lagi pending.....
*nak fokus 120% dalam kelas disebabkan tak banyak subjek....
*suka lagu terbaru super junior "sorry sorry answer" kesinambungan lagu "sorry sorry"

~I'm wanting U like crazy....I can't be one single day without U~
~Could U feel how I became a happy fool?~
~i want time to stop that way so that it's only me~
~i cant imagine if I lost U.... living life without you~
~Sorry baby, sorry baby.......For only loving you.......Sorry, I'm really sorry.......Shawty baby, shawty baby........I'm sorr y for looking at you only....... guess I really can't do anything about it~
~feel the symptoms of the love we're falling deep into~
~On and On precious love~
(lines taken from sorry,sorry answer...if I got the time i will post the full lyrics....)
anasha_hyuk


1 comment:

Jαnnαhツ said...

erm, hargailah ka-jang chin-han chin-gu kita before terlambat. peace!