Friday, January 1, 2010

Happy New Year

assalamualaikum dan salam sejahtera....
lama juga dah tak menconteng blog nie....
kerana bercuti....
bukan sebab tak ada internet cuma takut nak mencoret di blog ni....
disebabkan kehidupan penuh dengan emosi dalam sebulan nie....
plus kesibukan melanda tatkala my big sis bertunang....
hope jodoh die dengan "pakcik" tue berkekalan....
hihihihih.....
sepanjang cuti gak aku mencari dan menyurvey semua variety show pasal suju....
banyak gak yang dapat....
dan sepanjang cuti aku banyak menghabiskan masa di Astro KBSW....
tengok star golden bell, happy together dan paling best sekali Let's Go Dream Team....
sebabnya ada my hyuk kat situ.....
walaupun sempat tengok 2 episod je sebelum balik UMP tapi puas hati....
sebab dapat tengok Hyuk menang masa 1st episod aku bukak.....
hyuk full house dengan EHB dah hilang....
diganti dengan Hyuk yang lagi hensem dan macho....
ahaks....
tapi aku masih suka hyuk yang dork tue....
dan aku happi suju menang golden disk award popularity award,bonsang dan daesang.....
aku tengok kat youtube dan aku dapat spot moment yang semua pengkomen di youtube tak dapat spot.....
EunSung moment.....
masa tue Nichkhun peluk Sungmin tapi kat belakang Chansung dengan Hyuk.....
Chansung bagi 2thumb kat Hyuk before peluk die....
Chansung tak peluk mana-mana Suju members before Hyuk.....
comei.....
dorang memang rapat after ISF.....
SuPm hwaiting.......
Ja.......

apa agaknya yang ditunjukkan Hyuk kat Chansung ea.....

*jadual paling tak pack sepanjang menjadi student UMP nie sem nie.....
*aku berharap tahun baru nie akan membawa kebahagian kepada orang yang aku sayang dan orang yang sayang aku

~i want to stay besides U even it is hard~
random......................

4 comments:

Anonymous said...

ana...
siapa kah yang bertuah yang hard sgt tue...hehehehe...(macam tau je sape)
syg ana...
jg dr k..

anashahira said...

anonymous---> siapakah anda....siapakah yang macam tau jew tue....thanx sbb syg sayew....no worry r nama pun random xde maksud tersirat pon.....

Anonymous said...

sy nie kawan awak le..
tak kan kenal..
kawan awk yang tak de blog...
loh, tak kan nak g tau sape yang awk mksudkn tuh..
kang ad plak yang jelus...
hahaha
tak pe na.. yang penting happy...

anashahira said...

kawan saya....
ramai ajek kawan saya yg xde blog...
sape yg jeles...
saper lak nie....
aduis konpius btambah...