Friday, January 22, 2010

never ending problem

assalamualaikum dan salam sejahtera....
apakah ni never ending problem??
macam never ending story pula...
sebenarnya ada sesuatu yang terjadi padaku sekarang dan ianya amat menyetresskan diri nie....
minggu ni dengan kesukaran berjumpa dengan PA aku....
nasib baik hari khamis berjaya berjumpa dengan beliau dan juga my SV....
baru aku nak menarik nafas lega disebabkan hal-hal LI dengan PSM dah kira setel....
cuma PSM kena rajin membaca jurnal dan jumpa dengan madam Chua setiap jumaat jek....
dengan tiba-tibanya tanpa ku pinta lappy telah menunjukkan perangai cipan beliau....
huhuhuhu....
baru je petang tadi berjaya menghantar lappy ke klinik berkenaan...
ingatkan cuma nak format saja....
sekali dia kata ada lain yang korup....
kena tinggalkan dia dekat sana....
dia nak check dulu...
sebab dia tak leh nak format lappy....
darn....
lappy kenapa kamu menyeksa saya....
harap kamu sihat seperti biasa ea lappy....
saranghae walaupun kamu menyeksa saya tatkala saya memerlukan kamu untuk menyiapkan repot lab dan mencari jurnal pasal " medium optimization of monoclonal antibody against CAH"....
lalallalala.....
Ja

conteng g...
*lepas lappy nie baik aku bersedia untuk menanti masalah seterusnya, mental preparation
*terlalu banyak berlakon dengan orang, tak suka menunjukkan hati yang sakit dekat orang..
*i will MISS HYUK very much..
*dah 24jam tak bersama lappy, perasaan sangat serabut....
*aku tak heran ditinggalkan pakwe/orang yang kita suka daripada ditinggalkan laptop...
*aku tak pernah rindukan orang yang aku crush semacam aku rindukan lappy....
*kesimpulannya hatiku tetap pada lappy daripada any guys.....

~only realize dat feeling until it's too late~
randooooooooooommmmmm

No comments: