Friday, September 11, 2009

Balik Kampung....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....
insya-allah lebih kurang 2jam setengah lagi aku akan bertolak pulang ke kampung halaman di Kesang Tua, Jasin,Melaka.....
balik tahun ni aku berdoa agar segalanya dipermudahkan tak macam tahun lepas...
apakah yang terjadi??
hanya aku,familiku,kawan-kawan terdekat dan en busy ku je yang tahu apa terjadi.....
kepada kawan-kawanku yang ada kat rumah sekarang nie; enjoy tapi jangan lupa tolong mak dan ayah kamu tau....
yang belum boleh balik especially my BFF, jangan risau nanti aku datang jemput kat MC k...
Insya-allah kalau tak ada apa-apa aral aku akan still berblog kat rumah nanti sebabnya aku ada benda nak buat di rumah dengan internet....
Insya-allah kalau tak ada apa-apa aku akan bercerita pengalaman puasa aku di UMP untuk tahun ini...
Ja Na....

bear yang comel di the store....

final words;
*terima kasih kepada orang itu kerana sudi ber'gtalk' dengan aku sampai aku mengantuk ketika aku duduk sorang-sorang n keep on smiling yerk orang itu*
*balik ni nak download cerita SuJu banyak-banyak dan nak main pet*
*aku taknak ucap selamat hari raya lagi kepada korang sebab bagi aku terlalu awal*
*walaupun banyak cabaran dalam bulan puasa ni tapi aku berjaya bertahan dan bersabar walau banyak air mata yang tumpah tanpa disedari...yoish*

~cabaran dan dugaan hanya akan mematangkan kita sekiranya kita tahu bagaimana hendak berdepan dengannya~
ana_anasha


2 comments:

Liya said...

kesang tua? saya pun raya kat sana.. rumah atuk husband

Anashahira said...

la...yeke pn...
hihihihi...
boleh r datang raya nie...