Thursday, September 10, 2009

Happy Together.....

assalamualaikum dan salam sejahtera.....
saja ja nak letak tajuk kat atas.....
menunjukkan hati tengah berbunga-bunga nak balik....
baru daku sedar bahawa penat yerk duduk kat UMP nie.....
sebenarnye cerita ni dah agak lambat tapi nak post gak....
buat pertama kali aku bershopping raya di negeri orang tahun ni....
best ker???
okalah....
sekurang-kurangnya aku belajar menjadi "wanita" sikit.....
nanti lepas raya aku postkan gambar transformasi aku....
hahahaha....
nak pergi basuh baju dulu.....
dalam bilik ni dahlah duduk sorang-sorang....
bersambung di post akan datang....
Ja Na....

Final words;
*to en zaki ---> bila hidup bermasyarakat ada kalanya berlaku perselisihan faham dengan cemburu buta tapi dia akan menjadi satu masalah besar kalau pihak tersebut taknak meluahkan apa yang terbuku di hati*
*mak kat melaka dah tak sabar nak tunggu anak bongsu dia balik nie sebab dia sekarang duduk sorang-sorang*
*ada lab lagi pagi ni.aduis..gambatte anashahira*
*sya---> terima kasih sebab suka Donghae...hihihihihi*
*saya memang suka SUJU especially eunhyukkie*

~SELAMAT PULANG KE KAMPUNG HALAMAN MASING-MASING BUAT KAWAN-KAWAN SE-UMP DAN YANG BUKAN UMP YANG KENA BALIK LEWAT TU BERSABAR SAJALAH.HIHIHIHI~

2 comments:

iLhAm_bEcKs said...

camat bcuti jgak!!
n camat ari raye..
hohoii
mnx maap ye..
hehe

anashahira said...

camt bcuti gak eik awak...
maaf kalo de buat salah....