Wednesday, September 30, 2009

Bergambar di Hari Raya

Assalamualaikum dan salam sejahtera....
dalam pada mengantuk mencari maklumat untuk projek sempat gak nak upload gambar walaupun tenet kat UMP macam siput dan kekura bertanding siapa paling perlahan....
enjoy.....
pagi raya bersalam dengan ayah tercinta....

candid tanpa aku

candid agi...sengal tol r

happy time with my family


kubur lama famili mak aku

bersediakah kita???

beraya dengan saga akakku

luar MITC....rumah terbuka MB dan TYT Melaka

jom naik beca....menyibuk r minah sebelah aku ni....

pokok kelapa yang ditanam kami bertiga lebih 10tahun dulu

rumah yang aku spend banyak masa disitu ketika zaman kanak-kanak...

rombongan meminang fariha untuk kamel....
(pasangan berbaju hitam di hujung sebelah kiri anda)

dengan makcik yang bawa aku pergi beraya....

itu je gambar yang dapat aku selitkan untuk post kali ni....
Ja Na...

Venue Gambar:-
rumahku, kesang tua,jasin,melaka
Tanah Perkuburan Islam Pondok Kempas, Selandar
MITC, Ayer Keroh Melaka
rumah arwah nenekku, Jalan Bunga Jermin, Felda Kemendore @ Felda Tun Ghafar
rumah Fariha, kawan sekolahku, Kampung Abbey, Nyalas
rumah pacat @ izat; Kampung Chohong, Jasin

credit to:-
*my big bro for the family picture
*aniesh for the friend picture

final words:-
*Happy birthday Makcik; thanx for being a good friend to me....
*aku tak pernah merasa balik ke kampung sebab kampung sebelah mak dan ayah aku dekat aja dalam sepuluh minit
*dulu masa kedua-dua belah arwah datuk dan nenek aku masih ada, pagi raya kami bersolat di Masjid Kg Kesang Luar lepas tu bertolak ke felda kemendore dan petangnya ke Selandar
*paling-paling pun masa dulu kami akan duduk di kampung sampai 2 pagi dan kami balik ke rumah semula dan datang esoknya sebab sedara ramai sangat yang balik, tak muat tempat tidur
*dah duduk di negeri orang barulah aku merasa balik kampung...

~nothing sometimes better than everything~
ana_anasha

No comments: