Tuesday, September 15, 2009

Perjalanan Jauh yang Kurasa

assalamualaikum dan salam sejahtera....
nak post gambar masa on the way nak pulang menaiki bas UMP....
disebabkan duduk seat seorang-sorang so agak bosan dan terus snap gambar nie....


aku ada atas bas tapi ramai student tengah mencari-cari bas mereka....

amik gambar lagi kat dataran mekanikal UMP walaupun lab meki dah berpindah ke Pekan nama dia tetap kekal



lepas isi minyak kat jementah....

sampai dah di melaka

air pancut ooo air pancut


kat cermin keta tu ada mirror imej bas UMP

air terjun di tengah bandar....


dalam MyVi abang....cepat-cepat snap bas UMP yang berhenti dekat Melaka Sentral lepas hantar kami

dah,dah tu aja....
lappy dah kembali menerima streamyx atas daya usaha aku....
aku takut dengan PC abang aku sebab dia suka error....
dah nak kena buat keje lain ni...
Ja Na

final words
*harapan tahun depan MPP buat lagi eik bas UMP balik kampung supaya tak menyusahkan aku nak cari orang hantar pergi terminal*
*agak bengang dengan orang yang lewat naik bas sebab bas delay sejam sebab nak tunggu penumpang yang tak puncual*
*banyak gila kad raya dari fb, sentimental kad raya dah hilang*
*masih gilakan SuJu sampaikan berjam-jam download music video diorang*
*preparation jalan-jalan raya bersama my siblings dah dirancang*
*rindu nak jalan-jalan raya dengan kawan-kawan sekolah dulu walaupun tiap-tiap tahun berjalan bersama*
masih taknak wish selamat hari raya.saya belum bersedia lagi k*

~waiting for someone who can take my hand and held it up and always be at my back to support me whenever i am falling~
ana_anasha

p/s:-ianya puitis bukan bermaksud sebenar,tiada lelaki yang dibenarkan menyentuhku kecuali my famili and husband

No comments: