Thursday, March 19, 2009

aku dan hari aku.....

assalamualaikum dan salam sejahtera....
nak cerita tentang hari ini yang memeritkan...
cerita bermula dari hari rabu...
internet macam siot..
kerja banyak nak diselesaikan...
huhuhuhu...
lepas kelas heat terus balik tidur...
lepas bangun buat slide hubungan etnik....
penatnye...
lepas tu janji dengan ain nak pergi library nak bincang pasal IB..
masa nak pergi library tu terserempak lak dengan Roslan nie...
dia minta tolong aku mintak kunci motor dia kat Ilham...
aku cakap okay je...
dalam nak cari Ilham tu punyalah payah...
aku sms Ilham tapi dia tak balas..
jadi aku jumpa balik dengan Roslan...
lepas tu mazia ajak naik atas....
cari buku pasal Bioethanol...
lari ke atas dan dapat sms daripada Ilham...
dia kata dia ada kat audioturium...
so aku pun terjumpa dengan dia masa dia nak keluar..
lepas tu aku lari ke bawah...
jumpa Roslan balik bagi dia kunci...
masuk balik library...
mesti staff jaga kaunter tu pelik aku kejap keluar kejap masuk...
lepas tu sambil-sambil cari buku pasal bioethanol aku pun buat sikit slide untuk Islam Hadhari ni...
penat wo...
dah la malamnya macam nak keluar dengan tiyyah dan dengan 'en busy'....
lepas tu baru tau kelas heat petang batal...
jadi berpoya-poya kejap...
buat kerja...
nak balik malas sebab internet bengung...
dalam pukul 5 petang baliklah bilik....
tapi angkut beg yang berisi laptop + buku heat...
penatnya...
berpeluh-peluh satu badan...
pergi ATM keluar duit untuk keluar malam tue....
dapat rehat sekejap je...
lepas tu malam callinglah 'en busy'..
tapi pelik die cakap slow sangat...
dia ada meeting rupanya..
pelikkan meeting buat sampai pukul 7 lebih...
janji jumpa pukul 8...
tapi kitorang kira lambat sikit...
'en busy' tunggu kami kat kafe kitaorang tungu 'en busy' kat bus stop..
apa de hal...
dalam kereta aku yang banyak berborak dengan 'en busy' tapi kesian dengan tiyyah...
berdiam diri...
so aku borak dengan tiyyah lak...
gila bising...
sori banyak-banyak 'en busy' yang kuat menyanyi dalam kereta...
hihihihihi...
pergi teruntum dengan segera kemudian terus kembali ke kereta 'en busy'...
kejap jek...
mula-mula ingat 'en busy' malas nak gerak ke mana-mana...
tapi tiba-tiba lak dia ajak makan...
huhuhuhu..
pertama kali makan luar tu...
dia leh tanya nak makan kat mana...
manalah orang tau kan...
akhirnya makan kat mahkota tomyam...
tapi kan kedai tu banyak katak...
seram...
balik dalam pukul 930mlm...
yang kelakarnya satu sen pun tak keluar untuk perjalanan ke Kuantan pada hari tersebut...
bestnya...
terima kasih banyak-banyak 'en busy' kerana sudi membawa kami keluar....
makan free minyak pun free..


tiyyah yang kyusuk tengok katak

makanan yang dibelanja orang..tinggal sikit...

tapi balik ada benda yang tak ku gemar...
dapat sms atteeya kata mungkin dia tak boleh present sebab demam...
terpaksa aku berusaha sedaya upaya cari gambar dan lain-lain untuk present.
esoknya mazia lewat lak bangun...
dah agak gelabah dah masa tu...
arghhhh...
tertekan...
dalam pukul 10pg baru online...
huhuhuhu...
beritahu dia pasal tu..
memang adhock gila present...
dan aku memang muka tension sikit..
kena ambil masa baru aku boleh present dengan tenang...
macam-macam....
penat emosi aku hari ni...
dah lah kakiku terhentak tiang sinki tu...
sakitnye....
dah la ada kelas mass lagi...
kelas last...


kelas malam mass


dr mimi yang tengah memberi lecture

apa-apa jelah aku nie....
moga esok lagi baik dari semalam...
Ja Na...
p/s: nama 'en busy' aku tak tulis sebab takut gosip..naya je nanti...
~selalulah ingat pada Dia nescaya Dia akan membantu kita~
ana_anasha

No comments: