Thursday, March 26, 2009

Story of Everyday

assalamualaikum dan salam sejahtera...
semalam telah berakhirnya satu test..
masih banyak lagi test-test yang bakal menghantuiku dan rakan-rakankku...
tak apa kawan-kawan anggap itu cabaran bagi kita k...
bercerita tentang kelas pada hari isnin....
Isnin bermula kelas CRE....
kelas Pn Hamidah...
dia banyak bagi tips untuk Test 2 nanti...
dia ada tekankan pada part-part tertentu...
aku rasa aku kena tekankan apa-apa yang puan beritahukan....
hari isnin adalah hari yang aku perlu study untuk CRE...
study lah sikit-sikit tambah lak kelas mass tak ada,,,
hari selasa last lab microbe....
huhuhuhu...
malam pergi temankan si adikku nurul ke bilik MPP nak buat tag...
shikin datang bilik menziarahi...
hari rabu hari dinanti test CRE....
bengang sangat dengan kertas graf UMP...
tak ada ker kertas graf standard....
ni buat sakit mata je memandangnya...
huhuhuhu...
khamis yang best.
kelas heat cancel lagi walaupun aku terbangun awal...
adui ai benci tul...
pastu kelas TITAS 2 ada pula....
ada peristiwa perbalahan sikit masa tu...
tapi agak reda lah...
malam ingat ada kelas heat...
dan keputusannya sekali lagi ianya terbatal...
keypad lock betul r...
penatnya...
tapi mengisi masa lapang dengan berbincang pasal hubungan etnik...
banyak borak dari bincang..
main-main lagi pulak tu..
sorry sook fun,ming sien dan mazia...
aku tak serius malam ni...
tambahan pula ramai pulak budak kenalan ku kat payung putih malam tadi...
huhuhuhu...
oklah tu jek...
enjoy all this pic...



bila eksperimen kurang menjadi,jadi buatlah semula...



pelajar K16 yang berjalan-jalan dalam lab
(ni jek gambar dalam sesi lab last sebabnya bateri handphone kong lak saat tue)




bila S/U MPP minta handphone aku....
(niat nak main game handphone akulah ni)



bila gadis K17 main tangkap gambar guna handphone aku...
(dipost di dalam blog ni lah apa lagi..hahhahahha)







presentaton TITAS2 by ain and da geng....




mereka dah habis kelas, aku menanti rakan sekelasku datang



perbincangan kah ini??.....



cik Mazi apa yang gelak tu....be serius k...



aku dan kawan-kawan menipu sedang mengadakan perbincangan...
(cover siot)



budak basketnye meeting...tiyah ada di depan tapi ditutupi oleh en Roslan berbaju merah...



kat sebelah sana ada meeting Haidar dengan Nuar dan sorang budak perempuan aku tak kenal...


Ja Na....

~bila hati dan rasional berbalah,keputusannya ialah kekeliruan berlaku~
ana_anasha

No comments: