Friday, March 6, 2009

me and my schoolmates....

assalamualaikum dan salam sejahtera...
okalh disebabkan sekarang ditinggalkan berseorangan oleh rommate2 tercinta...
sampai hati kamu rummate tinggalkan aku sengsorang kat sini....
jadi diri ini meng'update'kan lah blog ni...
cerita tentang kawan2 sekolah ni memang best...
terutama sekali dah nak cuti semester ni...
bermulalah perancangan aku dan kawan2ku untuk 'explore ' melaka..
tugas aku sebagai bendahari kerhormat kelas 5 Alfa tak berhenti macam tu saja...
walaupun sesi pembelajaran ketika sekolah telah berakhir....
tugasan aku ialah untuk 'prepare' reunion akan datang...
aku target 2015...
tepat sepuluh tahun kami meninggalkan alam persekolahan...
macam mana lah rupa masing2 agaknya...
terutama mereka2 yang jarang aku jumpa...
yang jumpa tiap2 tahun tu tak payah ceritalah...
especially my bestfren anies,qamil and makwenye fariha,pacat aka izat,macan aka hafiz, zaki (walaupun dia di Indon tapi setiap tahun kami jumpa)
biasanya setiap kali cuti memang muka2 ni ada je kat MP tue...
agaknya orang MP dah bosan tengok kami tiap2 kali cuti semester...
hahahaha...
check this picture...


my gurlz friendz...



yang lelaki tu mamat US....

masa makan di Mc D..(masa ni lum boikot lagi)


makan kat McD 2 kali nie cameraman depan mataku


famili kami.best frend forever




tempat kami melepak tatkala raya rumah anis

dari kiri depan ---> anis,long dan ikeen
dari kiri duduk di kerusi ---> huda,aku,qamil (kau tinggalkan fariha),teh

holiday @ tanjung bidara
--->dari kiri zaki,mizah,rini dan aku

holiday @ tanjung bidara 2.penambahan apecx dan qamil


kfc jasin permulaan cinta kita..eeh silap pulak kfc jasin tempat long belanja aku makan chicken chop..sedap wooo..belanja lagi lain kali...

raya gaya kami....

miss u guys and gurlz so much....


kami memang baik ---> aku,anis dan pacat (apa ke hal tangkap gambar masa aku tengah bertelefon dengan ..............)

5 Alfa the best
dari kiri
duduk ---->daus aka ustaz, afiq aka kayum,qamil aka pakwe fariha,zaki aka ketua kelas yang sengal,cik hadijah (GTK paling best dan sporting sekali.lama tak dengar cerita dia.last sms sebelum masa raya lepas ajak dia datang reunion sekali ), aniesh aka bestfren aku merangkap penolong zaki,hafiz aka macan yang selalu membuat lawak sengal kat kelas,long budak cina yang sporting kat kelas suka dengar lagu CT hahahaha, Teh aka genius kelas kitaorang tapi suke mengutuk si zaki

berdiri ----> aku aka bendahari terhormat.pernah ditegur oleh cikgu haslinda sebab mengutip hutang secara ahlong hahahahah, syahira aka minah kelam kabut kelas kitaorang,radiah aka pustakawan kelas kami,pavi aka our lil sis.sekarang sambung belajar untuk jadi doktor,ah ying aka chinese gurlz yang hot dekat kelas kami, syazwani aka wani dia ni malay gurl yang hot kelas kami,yana aka awek gila2 kelas kami.selalu dikacau macan dan pacat,priya aka indians rempit kelas kami.naik motor dengan dia sekali huhu takut juga,teha aka pengawas yang berdedikasi kelas kami (yeke) sekarang di sabah bah,huda aka kuda.long yang bagi nama kuda tu.bakal guru ni,fariha aka aweks qamil.mari doakan kebahagiaan mereka,syaza aka jaja.ada skandal dengan zaki tapi sekarang tak tahulah bagaimana.amik course biotek di UMS.

tiada dalam gambar ---> izat aka pacat..ponteng kelas jek manjang..huh!!!

itu sahaja yang dapat dikongsi tapi episod baru bermula masa cuti.
.erm plan nak pergi mana pula..
tapi dalam perancangan nak kumpulkan kawan2 ex-SKKT pula...
aduish pening nak cari contact diaorang..
salah navy si syazwan lah ni....huhuhuhu

Ja Na...
credit to:-
aniesh and zaki for the pictures...
none of them except the class picture and my picture with long comes from me....

jejak pemikir
~kawan adalah orang yang ada disisi kita namun mereka tak akan sentiasa disisi kita, sahabat pula adalah teman yang sentiasa disisi kita tatkala susah dan senang,jadi fikirkan lah sama ada orang disisi anda sekarang adalah sahabat ataupun cuma kawan ~
ana_anasha

1 comment:

Long YC said...

Haha, seronok gak baca ape yg u post ni! XD