Tuesday, March 17, 2009

penceritaan tentang kelasku.....

assalamualaikum dan salam sejahtera...
tajuk post kali ini..
penceritaan tentang kelasku..
tapi penceritaan ini skopnya banyak kepada pelajar-pelajar K16 di makmal....
sebab tu aja masa yang dapat nak capture moment dengan mereka...
macam mana agaknya aku boleh terjebak di K16 sedangkan dulu aku di K18...
al-kisah penceritaannya ialah tiba-tiba seksyen untuk tahun 2 semester 2 course BKB dikurangkan dari 3 seksyen ke 2 seksyen semula...
mula-mula ingat okaylah kembali ke zaman tahun 1 iaitu seksyen K23...
budak-budak K18 adalah bekas budak-budak K23...
akulah orang yang drag diorang untuk pilih K18...
hihihihi...
so mula-mula diorang kata diorang akan ambil seksyen K16...
aku pun tak kisahlah seksyen mana...
asalkan selesa nak belajar...
tapi disebabkan budak-budak seksyen K16 nak juga 'stick' kat K16 so diorang tukar ke K17...
tapi aku lambat dapat info...
masa aku dapat info aku dah daftar K16...
adui ai...
nak drop tak boleh...
jadi aku ambil keputusan tak kisahlah dengan seksyen mana-mana asalkan dapat belajar...
dan kesimpulannya aku rasa okaylah duduk kelas ni...
walaupun kadang-kadang aku terpaksa 'adapt' dengan suasana baru...
kawan-kawan seksyen yang baru dan so on...
tapi okay..
meriah sikit kelas ni sebab ramai lelaki berbanding kelas dulu...
tapi apa-apa pun K16 ataupun K17 tetap 2BKB...
dan aku tetap sayang bangat sama 2BKB ni...
peace...

sedikit gambar untuk tatapan bersama


ntah eksperimen apa yang dilakukan oleh duan dan mirul


group 7 lab,dari kiri yang tak nampak muka tu Leong,farisah,mazia dan juga nadia..sempat lagi mereka ini


cari dan menang...who is who...cuma badan je yang ada.jejaka K16...


apparatus lab kitaorang

en zaki yang sibuk menandatangani result kosong budak-budak ni

afiq...sempat snap gambar dia walaupun mula-mula dia tak nak aku snap gambar dia

penat menunggu lecturer rupanya tak ada kelas

berborak banyak dalam kelas

muka masing-masing bila datang kelas waktu malam



~belajar bukan untuk kawan tapi untuk diri sendiri,jadi buatlah pilihan yang tepat apabila sambung belajar~
ana_anasha

No comments: