Sunday, April 26, 2009

Bila Lelaki Itu Sedang Bosan

assalamualaikum dan salam sejahtera
apakah tajuk post ini??
siapakah lelaki itu??
adakah my prince charming??
jawapannya adalah Tidak...
kerana beliau sekarang tengah 'in love'...
tak baik kacau....
ceritanya bermula tatkala daku sedang berstudi probs dan statistik...
bukan problem dan statistik ye...
probablity...
faham-faham sajalah bila belajar terlebih jadilah satu peristiwa yang dipanggil peristiwa bosan dan tension...
lalu membuka YM dan terbaca shout out seorang lelaki yang bernama Mohd Fadzrulhisyam yang mengatakan beliau bosan...
aku pun tengah ala-ala bosan jadi mengacau dengan menge'buzz' beliau...
beliau lebih banyak menconteng doodle daripada menaip YM...
tak apalah...
so nie jek yang sempat aku capture daripada lukisan artistik beliau...
jangan kata aku post tanpa kebenaran...
aku dah mintak kebenaran dari tuan tangan...
enjoy lukisan insan yang bosan bernama fadzrulhisyam ....


YM 9.0 yang terbaru sebab yang before tak leh online kat UMP....
(2 nama telah dihighlightkan kerana mereka tak ubah nama sebenar sebaliknya mereka menggunakan nama YM mereka)


aku meminta kebenaran untuk mengepost hasil karya
(telah diedit serba sedikit YM tersebut)

dengan menggunakan aplikasi doodle pada YM beliau telah menyiapkan karya ini:-


yang gambar orang kat tepi tulah hisyam kalau korang nak kenal....hihihihihi


bila budak meki buat teori kimia....hancus jadinya....

*ada beberapa lagi karya yang beliau lukis tapi tak sempat capture.....
tak apa nanti aku YM dengan dia suruh dia lukis lagi*
kepada hisyam,sudah ku mencapapkan namamu berkali-kali dalam post ini...
enjoy...
Ja Na

~friendship is always about you and me,we stick together like a family~
ana_anasha

No comments: