Monday, April 20, 2009

hari dinanti telah tiba

assalamualaikum dan salam sejahtera...
nak cerita tentang apa yang bakal berlaku dalam masa terdekat...
apakah yang berlaku??
kurang dari 24jam aku akan menghadapi peperiksaan akhir untuk subjek kejuruteraan tindak balas kimia atau dalam bahasa jawanya Chemical Reaction Engineering...
bila aku keluar bilik dan terjumpa insan-insan yang kukenali mereka semua menyangka aku dah habis belajar...
mana lah belajar itu pernah habis...
betul tak??
oklah apa-apa pun selamat berjaya semua...
all the best....
good luck...
chaiyok...
gambate....
dengan kesempatan ini daku ingin memohon kemaafan daripada semua kawan-kawanku jikalau daku membuat salah...
kerana diri ini tidak sempurna dan sering membuat 1001 kesalahan...
doakan kejayaan bersama...
untuk sahabat ku aku dah memaafkan kesalahan kamu...
kepada Dijah and Mizah my best friend kat sekolah dulu...
happy birhday..
Ja Na...
* kepada kawan-kawan especially budak-budak 2BKB marilah berdoa semoga kawan kita Azila Azura akan cepat sembuh....
zilot i will always pray for the best of you...*

~setiap perkara yang berlaku akan ada sesuatu yang tersembunyi disebaliknya,jadi usahalah mencari perkara tersembunyi itu~
peace

2 comments:

ZiLoT said...

thanx ana,,aku baru bace,,huhu~!

anashahira said...

no hal r...neway take care of ur health...