Wednesday, April 29, 2009

pengawas peperiksaan yang strict....

assalamualaikum dan salam sejahtera...
tinggal satu paper je lagi...
yi pie...
happi sangat hati..
esok akan bermula aktiviti kemas-mengemas...
malam semalam aktiviti basuh membasuh telah berlangsung..
best-best..
tapi internet pula bengung...
ajak cik Nad datang borak-borak kosong dulu...
hahahhaha...
tak studi mass aku...
semalam test heat aku dapar ketua pengawas yang sangat strict...
masuk-masuk aja dah 'sound' kitaorang supaya duduk kat meja masing-masing.....
maksudnya suruh kitaorang duduk dekat tempat ikut nombor meja...
masa dia nak ambil slip kehadiran daripada aku...
dicari-carinya kalau-kalau aku ada bawak kertas lebih...
wah aku nie jujur...
tengah-tengah sakit menjawab heat tiba-tiba dengar beliau menjerit dengan sekuat hati kat budak cina ni...
dia marah sebab dia bawa masuk lebih dari 2 kertas...
kalau tak silap aku dia ambil semua kertas rumus budak tu..
aduis masak...
budak cina ni pula lepas dah kena ambil semua rumus dia,dia pun apa lagi keluar ikut pintu belakang dengan sesuka hati tengok balik rumus yang perlu...
kat luar...
kesian dia...
tapi salah beliau juga kan...
siapa suruh menggatal bawa lebih kertas...
kan dah diberitahu boleh bawa 2 kertas jek....
lepas tu masa nak habis pengawas peperiksaan ni dia kata " masa tamat saya taknak tengok lagi ada orang pegang pen.."
wala wei...
ganas gila menyebabkan aku terus letak pen walaupun aku tak puas hati dengan paper heat aku ni...
huhuhuhuhu...
masa dia nak ambil sook fun punya kertas tiba-tiba dia menengking...
rupanya masa dia nak ambil kertas sook fun, sook fun masih menulis...
dan beliau telah memangkah kertas sook fun...
aduis teruknya perasaan...
huhuhuhu...
kenapa beliau mengambil tindakan drastik itu...
kesian sook fun...
tapi pengajarannya bila dah suruh berenti tu berhenti ajalah...
tak ada guna nak tulis apa-apa lagi...
kan dah bermasalah...
apa-apa pun semua dah berlalu...
tak mahu fikir lagi..
nak concentrate yang bakal mendatang ni...
Ja Na....



seperti yang ditulis dalam post sebelum ni, nilah hasil kekreatifan en hisyam menggunakan doodle YM

bila dvd tak dapat diburn

memang tengah tension mamat ni...


windows vista ker???

aduis pe menda yg putih kat tepi tue.....

owh penguin Linux upenye...FH stand for Fadzrulhisyam en yang lukis tue...

from PGL??aku salah baca ker en hisyam??

*oh internet di UMP aku berharap kamu akan sihat..berilah aku masa menggunakan kamu sepuas-puasnya sebelum aku blah dari UMP nie* 

~people isn't all the same, so be prepared to face other people with different behaviour~
ana_anasha

2 comments:

Fadzrul Hisyam said...

Huh~~~
Knape Burner + Dvd -> DVD Burnt x jadi???

bkn pgl, tapi "from pg 1:"

anashahira said...

hohohoho...
sy xtau...
tlisan kamu bgitu 'indah' skali...
xtau3...
doodle problem...
patut r x paham...
huhuhuhu...