Saturday, April 25, 2009

untitle

assalamualaikum dan salam sejahtera....
dah lama rasanya tak menulis di blog nie...
mungkin ada yang pembaca blog ni dekat rumah sekarang tengah menghadapi sisa-sisa cuti...
kepada yang bercuti jaga diri baik-baik jangan ikut hati sangat bercuti....
buruk padahnya....
aku masih belum habis berjuang lagi....
masih ada 3 paper lagi yang perlu dileraikan...
pada malam jumaat lepas aku telah mengikut roomate-roomate yang tersayang pergi ke astaka....
kenapa??
untuk taklimat perpindahan FKEE dan FKM ke Pekan....
aku kira terlibat juga sebab aku je warga c7309 yang bukan FKM dan FKEE....
jawapan persoalan mereka ialah....
memang budak-budak FKM dan FKEE akan pindah...
tapi mereka wajib menetap di UMP Gambang ni....
banyaklah persoalan,permasalahan dan pelbagai lagi per yang berlaku....
tapi orang yang paling terkena tempiasnya ialah orang yang berPSM...
sabar jelah ye pada akak-akak dan abang-abang PSM sekalian...
ooo...
tak lupa yang PTA pun kena tempias gak...
bukan apa bila dah nama buat PSM dan PTA tentu banyak masa akan diluangkan di lab masing-masing...
jadi akan sukar dan menyukarkanlah kalau mereka terpaksa naik bas pergi balik Gambang-Pekan....
dan mereka tidak dibenarkan membawa kenderaan sendiri...
aku sendiri tak tahu keberkesanan cara ni....
nak banding dengan UniMaP??
kampus dan kolej kediaman mereka taklah jauh sangat..
plus kampus terletak di bandar dan masalah-masalah kesukaran perjalanan tak akan berlaku...
dahlah kampus Pekan masih lagi dalam proses pembinaan...
tentu banyak masalah yang berlaku di sana....
apa-apa pun kepada pelajar FKEE dan FKM bersabarlah...
aku akan berseorang di bilik nanti...
huhuhuhuhu....
oklah aku mahu sambung studi...
Ja Na...

~kita perlu melepaskan sesuatu untuk dapatkan sesuatu~
ana_anasha


2 comments:

Fadzrul Hisyam said...

mmg sadis tahap dewa...
ngee

anashahira said...

hisyam--> ala rileks r...
bler g nak pergi balik kelas naik bas....
zaman sekolah dlu bley r....
skang duk U pon bjaya gak naek bas ke kelas....