Wednesday, April 15, 2009

hujan dan aku

assalamualaikum dan salam sejahtera...
post hari ini bertajuk hujan dan aku....
hari ini aku konon-kononnya rajin mengajak cik Mazi ke library sebab nak siapkan assignment probablity and statistic....
tapi masalah betul cari beribu-ribu buku dekat library tu tapi tak jumpa juga dengan buku yang dicari...
penat wei...
buat-buat two ways ANOVA yang tak berjaya tu...
menyampah sih...
sebabnya aku sangat penat...
berjam-jam melepak di library dan hasilnya zero...
aku buat one way handmade tapi kurang berjaya...
sebabnya aku salahkan penyakit yang melanda diri ini....
penyakit careless...
tak apalah....
tengah dah boring sambil boleh layan majalah asuh....
aish sungguh budak-budak aku ni...
aku tahu hujan kat luar sebab keadaan penghawa dingin sangat dingin daripada biasa...
mula-mula ingat dah reda sekali...
hujan yang lebat...
bagaimana nak balik....

suka bangat gambar yang dicuri dari google ni....

sms 'en busy' tapi tak balas...
aduis mesti tak ada kredit beliau ni...
lalu aku terus call tak angkat juga beliau ni...
terpaksa menanti hujan reda....
ingat nak redah sebab belum solat...
tapi tia kata ada surau kat dalam...
pergi surau...
solat...
dah busan duduk kat bilik 24jam tu lama-lama...
aku ambil keputusan pulang...
jom redah hujan...
seronok ker??
tak juga...
sebab cik mazi dah demam...
sian die...
malam turun makan kat kafe...
dah siap-siap tempah...
tapi sekarang dah boleh menarik nafas lega sebabnya ANOVA one ways dah siap...
yang 2 WAYS pun cuma tinggal nak buat handmade...
chaiyok ana...
walaupun ada benda yang menyakitkan hati aku...
tapi biarlah si dia dengan kehidupan beliau...
aku rela melepaskan segalanya...
huhuhuhu
JaNa


library yang lengang...memanglah dah pukul 630 dah masa tu...


shin fang yang sibuk studi di bilik 24 jam

*kepada 'en busy' kemaafanmu diterima.....thanks sebab amik peduli juga 3 miskol tu walaupun lewat sebab credit beliau tak ada*

~ laluilah kehidupan suka duka dengan senyuman yang indah~
ana_anasha

No comments: