Tuesday, April 14, 2009

study week = busy week


assalamualaikum dan salam sejahtera...
kepada korang mesti ramai yang sedang mentelaah sambil baca blog ni...
tak terkecuali dengan empunya blog ni...
tapi hari ni baru dapat study untuk final...
mana taknya minggu studi week nie jugalah test berlambak...
dengan mula-mulanya ingat lawatan ke Innobio esok jadi...
tapi akhirnya tak jadi atas sebab-sebab syarikat tersebut....
tak apalah....
amir tulis kat memo mungkin kami akan ke innobio next sem awal sem....
dalam bulan 7 macam tu lah...
setiausaha ini tetap akan setia menyempurnakan tugasannya...
hihihihihi...
so masa untuk studi berjaya diextendkan....
huhuhu...
sekarang aku berusaha memahami CRE sebab ada bab-bab tertentu aku masih bengung...
bila dapat assgnment dan kuiz aku tahu apa masalah aku dengan CRE...
aku terlalu CARELESS...
ana,apa kau buat masa CRE...
orang tulis 1 ko tulis 7...
negative sign lupa letak, tak convert,sepatutnya 1/2 yang ko buat 2 tu apa hal.....
kepada kawan-kawan adakah anda tahu bagaimana nak hilangkan penyakit ini....
serius betul dia merebak pada aku....
huhuhuhuhu...
tak apalah yang penting ak kena berusaha lebih...
lepas ni tak boleh buat kesalahan bengung tu...
hari ni last kuliah untuk semester ni...
dan aku kena buat presentation...
kekurangan presentation tahun nie membuatkan darah gemuruh aku berkembang....
huuhuhuhu...
oklah aku mahu sambung belajar...
chaus...
Ja Na..


test2 industial biotech...


last kuliah..industrial biotech....


presentation by my boy-friends (2BKB guys)


my hostel block.... c7

~tak ada sesiapa yang dapat bantu diri kita melainkan diri kita sendiri~
ana_anasha

2 comments:

i-sYah said...

all da besh...gud luck

anashahira said...

to isyah--->tq...gud luck 2 u 2